היועמ"שית הורתה להקפיא את הדחת ניצב אשד

ישראל רובין 1 Comment on היועמ"שית הורתה להקפיא את הדחת ניצב אשד

ראש בראש עם בן גביר: היועצת המשפטית לממשלה, הורתה להקפיא את העברתו של ניצב עמי אשד מתפקיד מפקד מחוז ת"א במשטרה, בשל "חשש כבד ביחס לחוקיות ולתקינות ההליך"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התנגשות נוספת בין הייעוץ המשפטי לדרג הפוליטי: היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ערכה אמש בירור ראשוני של הליך העברתו מתפקידו של מפקד מחוז ת"א במשטרה, ניצב עמיחי (עמי) אשד.

על פי הודעתה "הבירור הראשי עורר חשש כבד ביחס לחוקיות ולתקינות ההליך, לרבות השיקולים העומדים ביסוד ההחלטה, עיתוי ההודעה והרקע לה".

לפיכך, הנחתה היועצת המשפטית לממשלה את הגורמים הרלוונטיים להקפיא כל החלטה או פעולה בעניינו של ניצב אשד, "עד להשלמה מסודרת של הבירור המשפטי המתחייב". היועמ"שית הוסיפה כי למען הסר ספק, עד להשלמת הבירור ניצב אשד יישאר בתפקידו.

מוקדם יותר הבוקר, הגישה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ בקשה דחופה לעצירת הדחתו של ניצב אשד: "בן גביר רוצה להפוך את משטרת ישראל למשטרת בן גביר, ואנחנו לא נוכל להרשות זאת".

בתוך כך, קבוצה של חמישה קציני משטרה בדימוס, בהם מפכ"לים קראו למפכ"ל קובי שבתאי להתפטר מתפקידו על רקע ההדחה של הממ"ז: "שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למיליציה פרטית", כתבו הקצינים. בן גביר הגיב: "חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות".



1 תגובות

מיין תגובות